Життя в новій реальності зробило ще більш популярним вживання заморожених напівфабрикатів, і хлібобулочних у тому числі. Адже це продукти, які є зручними у споживанні та швидкими у приготуванні.
Кому ж не хочеться всього за 10-15 хвилин отримати свіжоспечену булочку з напівфабрикату?
Основні споживачі заморожених кондитерських і хлібобулочних напівфабрикатів В Україні
Основними споживачами є гості закладів громадського харчування в сегментах HoReCa і фаст-фуду: пекарні при супермаркетах і торгових центрах, міні-пекарні, ресторани, кафе, АЗК, сервіси швидкої доставки їжі.
Вважається, що тренд до зростання споживання замороженої хлібобулочної продукції в Україні вже сформувався і має досить гарну перспективу.
«Я не бачу жодних змін у зростанні споживання хліба, макаронних виробів. І навряд чи вони будуть. Є природний спад населення, який спостерігається в останні 6-7 років. Однак, окрім цього, треба враховувати зміну споживчої дієти, споживчих переваг… Єдине, на що можна очікувати, – зростання споживання заморожених продуктів, готових напівфабрикатів, адже це є зараз загальносвітовою тенденцією. У сучасному світі у людей немає часу на роботу із сировиною, вони купують практично готовий продукт, який треба доготувати, розігріти і т.д.».
Системи охолодження та шокової заморозки для виробництва заморожених напівфабрикатів
Компанія "Родалс" пропонує українським пекарям та кондитерам системи охолодження та шокової заморозки світових виробників – Tecnopool та Mondial Forni, з якими можна ознайомитися на нашому сайті.
Comments