Експерти визначили ключові тенденцій на ринку хліба. Британська компанія Delifrance нещодавно провела чергове дослідження ринку споживання хлібобулочних виробів. Як виявилося за результатами опитування, 70% споживачів не змінили споживання хліба під час пандемії
В той же час, дослідникам Delifrance вдалося визначити основні тенденції, які впливають на формування та розвиток ринку хліба у 2021 році.
Ключові тенденцій на ринку хліба у 2021 році
Смак залишається ключовим рішенням при покупці хлібобулочної продукції для 95% споживачів
Крім трьох основних сортів (білого, сірого і цільнозернового хліба) покупці все частіше вибирають хліб на заквасці і житній
Найбільше хліба споживачі їдять
на обід (57%), менше – сніданок (29%) і на вечерю (24%)
Близько 13% споживачів, ймовірно, виберуть на вихідних замість звичайного хліба щось інше – хліб на заквасці, італійський, житній або багет
Найбільш поширеними способами вживання хліба серед опитаних є бутерброд (56%), тости (39%) або гарнір (20%)
17% респондентів купують хліб з насінням не рідше одного разу на тиждень
44% хотіли б бачити більше хліба з додаванням горіхів і насіння для здоров'я, сиру і оливок – для задоволення
Нарізаний білий хліб залишається фаворитом серед британців, багети приваблюють французьких споживачів, хліб з насінням подобається німцям, а хліб з твердих сортів пшениці або манної крупи — італійцям
Споживачі продовжують прагнути до мінімального використання добавок і приділяти більше уваги натуральним інгредієнтам
Мінімізація відходів стоїть на порядку денному не тільки споживачів, а й виробників.
Вже є ініціативи, які допомагають переробити вчорашній хліб або вино в нові продукти Посилання на повноцінний дослідження Delifrance додаємо нище
А переглянути найсучасніше обладнання для виготовлення якісної та смачної хлібобулочної продукції від світових виробників можна на сайті компанії RODALS
Comments