top of page

Світові тренди на ринку хліба

Експерти визначили ключові тенденцій на ринку хліба. Британська компанія Delifrance нещодавно провела чергове дослідження ринку споживання хлібобулочних виробів. Як виявилося за результатами опитування, 70% споживачів не змінили споживання хліба під час пандемії

В той же час, дослідникам Delifrance вдалося визначити основні тенденції, які впливають на формування та розвиток ринку хліба у 2021 році.


Ключові тенденцій на ринку хліба у 2021 році

  • Смак залишається ключовим рішенням при покупці хлібобулочної продукції для 95% споживачів

  • Крім трьох основних сортів (білого, сірого і цільнозернового хліба) покупці все частіше вибирають хліб на заквасці і житній

  • Найбільше хліба споживачі їдять


на обід (57%), менше – сніданок (29%) і на вечерю (24%)

  • Близько 13% споживачів, ймовірно, виберуть на вихідних замість звичайного хліба щось інше – хліб на заквасці, італійський, житній або багет

  • Найбільш поширеними способами вживання хліба серед опитаних є бутерброд (56%), тости (39%) або гарнір (20%)

  • 17% респондентів купують хліб з насінням не рідше одного разу на тиждень

  • 44% хотіли б бачити більше хліба з додаванням горіхів і насіння для здоров'я, сиру і оливок – для задоволення

  • Нарізаний білий хліб залишається фаворитом серед британців, багети приваблюють французьких споживачів, хліб з насінням подобається німцям, а хліб з твердих сортів пшениці або манної крупи — італійцям

  • Споживачі продовжують прагнути до мінімального використання добавок і приділяти більше уваги натуральним інгредієнтам

  • Мінімізація відходів стоїть на порядку денному не тільки споживачів, а й виробників.

Вже є ініціативи, які допомагають переробити вчорашній хліб або вино в нові продукти Посилання на повноцінний дослідження Delifrance додаємо нище

А переглянути найсучасніше обладнання для виготовлення якісної та смачної хлібобулочної продукції від світових виробників можна на сайті компанії RODALS






Comments


bottom of page